بسته های اینترنت ایرانسل هفتگی، ماهانه و 6ماهه

0
1623

ایرانسل از عرضه سه بسته اینترنت همراه جدید هفتگی، ماهیانه و سه ماهه مقرون به صرفه و قابل استفاده در تمامی شبکه های نسل دو (GPRS و EDGE)، نسل سه (3G) و نسل چهار (4G/LTE) بدون محدودیت سرعت خبر داد. بسته جدید هفتگی اینترنت همراه ایرانسل شامل ترافیک اضافه با شرایط مشخص برای مشترکان این اپراتور است که با کدهای دستوری فعال می‌شود.

Sponsored

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، بسته جدید هفتگی اینترنت همراه ایرانسل شامل یک گیگابایت ترافیک اینترنت قابل استفاده در تمامی ساعات به همراه یک گیگابایت ترافیک قابل استفاده در بازه زمانی ساعت 2 تا 14 با قیمت 8 هزار تومان به مشترکان سیمکارت های ایرانسل عرضه شده است. این بسته با شماره گیری کددستوری #4*2*5*555* فعال می‌شود.

مشترکان ایرانسل می‌توانند بسته مقرون به صرفه اینترنت همراه ماهانه 3 گیگابایتی جدید این اپراتور تلفن همراه کشور را با قیمت 13هزار تومان از طریق کددستوری #5*3*5*555* و بسته اینترنت همراه 30 گیگابایتی ایرانسل با اعتبار زمانی 6 ماهه را با قیمت 60هزار تومان، از طریق شماره‌گیری کددستوری #1*4*5*555* انتخاب و فعال نمایند.

بسته های اینترنت ایرانسل - بسته های جدید اینترنت همراه ایرانسل

بسته های اینترنت ایرانسل به عنوان متنوع ترین و مقرون به صرفه ترین سبد تعرفه اینترنت همراه کشور، بدون محدودیت در سرعت و فناوری در تمامی شبکه های نسل ۲ (GPRS/EDGE)، نسل سه (3G) و نسل چهار (4G/LTE) ایرانسل قابل استفاده هستند. این بسته های اینترنت ایرانسل با شماره‌گیری کد دستوری #۵*۵۵۵* قابل فعال‌سازی هستند.

اطلاعات بیشتر در خصوص خدمات و تنظیمات لازم برای استفاده از بستر اینترنت همراه مبتنی بر نسل ۲، ۳ و ۴، تعرفه‌ها و بسته‌های افزایشی اینترنت و ترکیبی، بررسی قابلیت 3G و 4Gگوشی، مناطق تحت پوشش و مودم‌های ایرانسل از طریق صفحه اینترنت همراه ایرانسل به نشانی www.irancell.ir/internet  قابل مشاهده است.

ارسال یک پاسخ