بلک شارک 2 آمد گوشی مخصوص بازی 6.39 اینچی

0
2451
بلک شارک 2 آمد گوشی مخصوص بازی 6.39 اینچی

تقریبا یک سال پیش بود که شیائومی بلک شارک،‌اولین تجربه گیمینگ این شرکت با طراحی متفاوت و امکاناتی در سطح بالا معرفی شد و نزدیک به هفت ماه بعد نیز بلک شارک Helo با ویژگی‌های بهبودیافته در دسترس قرار گرفت و از مدتی پیش نیز زمزمه‌هایی در مورد نسخه جدید این گوشی با نام بلک شارک 2 منتشر شد؛ بلک شارک 2 از صفحه‌نمایش بزرگ‌تر و مجموعه دوربین متفاوتی نسبت به دو نسل قبلی برخوردار است اما فرم ظاهری و طراحی آن به مدل‌های پیشین شباهت دارد.

بلک شارک 2 آمد گوشی مخصوص بازی 6.39 اینچی

بلک شارک 2 دارای یک صفحه‌نمایش 6.39 اینچی OLED با وضوح 1080×2340 پیکسل با نسبت 19.5:9 بوده که به گفته شرکت سازنده به لطف بهینه‌سازی‌های انجام شده، زمان تأخیر آن به 43.5 میلی ثانیه‌ای کاهش پیدا کرده است. کناره‌های این صفحه‌نمایش موسوم به Magic Press، حساس به فشار بوده و با فشار دادن روی صفحه‌نمایش می‌‌توان آنها را فعال کرده و به قابلیت‌های مختلف نسبت داد. کیفیت رنگ این صفحه‌نمایش نیز به گفته شیائومی در سطح بالائی بوده و از HDR و DCI-P3 پشتیبانی می‌کند و در آن از یک پروسسور اختصاصی تصویر استفاده شده است. سنسور اثر انگشت گوشی نیز درون صفحه‌نمایش قرار دارد.

در طراحی این مدل از آنتن‌های X شکل استفاده شده که فارغ از نحوه در دست‌گیری گوشی، قدرت بالائی را در آنتن‌دهی ارائه می‌دهد. در جلوی دستگاه از دو اسپیکر استریو استفاده شده که می‌‌توان بدون پوشاندن اسپیکرها، گوشی را به صورت افقی در دست گرفت. پردازش در بلک شارک 2 طبق انتظار با Snapdragon 855 انجام می‌شود و سیستم خنک‌‌کننده اتاق بخار آن موسوم به Liquid Cool 3.0 امکان کاهش 14 درجه‌ای حرارت سیستم را دارد. برای این مدل یک کیس خنک‌کننده مجهز به فن نیز ارائه می‌شود که می‌‌تواند حرارت دستگاه را تا 5 درجه دیگر نیز کاهش دهد.

بلک شارک 2 آمد گوشی مخصوص بازی 6.39 اینچی

باتری گوشی دارای ظرفیت 4 هزار میلی آمپر ساعت است که با یک شارژر 27 واتی به سرعت شارژ می‌شود. در زمینه دوربین نیز با تغییرات جدیدی روبرو می‌شویم؛ دوربین اصلی این مجموعه یک نمونه 48 مگاپیکسلی Quad Bayer با اندازه پیکسل 0.8 میکرون و گشودگی دیافراگم f/1.75 است که در کنار خود یک دوربین 12 مگاپیکسلی تله‌فتو با و برابر زوم و اندازه پیکسل 1 میکرون می‌بیند. دوربین سلفی گوشی نیز 20 مگاپیکسلی‌ست.

بلک شارک 2 آمد گوشی مخصوص بازی 6.39 اینچی

بلک شارک 2 در نسخه پایه 6GB/128GB با قیمت 3,200 یوان (477 دلار) عرضه شده و نسخه 12GB/256GB آن نیز 4,200 یوان (626 دلار آمریکا) قیمت خواهد داشت. برای این گوشی یک نسخه نقره‌ای خاص (Frozen Silver) نیز ارائه می‌شود که دارای 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی‌ست. شیائومی همچنین از GamePad 3.0 نیز رونمائی کرد که این گوشی را به یک کنسول بازی مشابه Nintendo Switch با خروجی HDMI تبدیل می‌کند.

منبع

ارسال یک پاسخ