لبخند Google Pixel 4a به دوربین با ناچ و تک دوربین اصلی

0
1692
لبخند Google Pixel 4a به دوربین با ناچ و تک دوربین اصلی

سال گذشته در اوائل ماه می بود که شرکت گوگل از پیکسل 3a و 3a XL رونمایی کرد؛ اسمارت‌فون‌هایی که با وجود طراحی قدیمی‌تر نسبت به مدل‌های فول سایر پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس‌ال، برخی از قابلیت‌های آن‌ها مثل دوربین اصلی را به ارث برده و با قیمت پایین‌تری عرضه شده بودند. امسال نیز ظاهرا گوگل خود را برای ارائه نسل بعدی این گوشی‌ها آماده می‌کند و در همین راستا امروز تصاویری منتسب به Google Pixel 4a منتشر شده است. Google Pixel 4a حاضر در این تصاویر برخی شباهت‌ها به Pixel 4 نسبتا جدید شرکت گوگل داشته و برخی تفاوت‌ها نیز در آن دیده می‌شود.

لبخند Google Pixel 4a به دوربین با ناچ و تک دوربین اصلی

در تصویر جدیدی که از این گوشی در دسترس قرار گرفته است. بخش رویی دستگاه را تقریبا به طور کامل می‌توان دید اما در بخش پشتی آن با قاب آشنای پارچه‌ای گوگل روبرو می‌شویم. گوگل در این نوبت برخلاف دفعات گذشته از طراحی حفره پانچی درون صفحه‌نمایش استفاده کرده که اندازه آن به نسبت لنز دوربین جای گرفته در این بخش،‌ بیش از اندازه بزرگ به نظر می‌رسد

به لطف تصویری دیگر، با طراحی بخش پشتی گوشی نیز آشنا می‌شویم جایی‌که جذابیت چندان بالایی را در این قسمت نمی‌توان سراغ گرفت؛ تک دوربین اصلی گوشی به سبک پیکسل 4 درون یک قاب مربعی در کناره سمت چپ بالا قرار داشته و فلش LED نیز درون همین قاب است. این قاب به صورت برجسته طراحی شده اما حضور تنها یک دوربین درون آن ناامیدکننده به نظر می‌رسد.

لبخند Google Pixel 4a به دوربین با ناچ و تک دوربین اصلی

سنسور اثر انگشت گوشی در بخش پشتی و در زیر دوربین قرار دارد که حضور آن در این بخش در ترکیب با حفره پانچی درون پنل با توجه به رده قیمتی دستگاه، به روشنی از LCD بودن پنل سخن می‌گویند. دیگر نکته قابل اشاره در این تصاویر به جک هدست گوشی مرتبط است که در بخش بالایی دستگاه قرار دارد. در برخی خبرهای دیگر در مورد Google Pixel 4a به حضور قابلیت 5G در یکی از گوشی‌های این سری اشاره شده که می‌تواند اولین گوشی نسل پنجمی گوگل، نام بگیرد.

منبع

ارسال یک پاسخ