معرفی آحرین نسل جواهر ورتو Constellation

0
1664
با آخرین نسل جواهر ورتو Constellation آشنا شوید

جدیدترین نسل ورتو Constellation به صورت رسمی معرفی شد. این گوشی بر خلاف تقریبا تمامی نمونه‌های لوکس و بسیار گران‌قیمت این کلاس از لحاظ مشخصات داخلی نیز نمونه نسبتا مدرنی به حساب می‌آید. نسل جدید ورتو Constellation از یک صفحه‌نمایش 5.5 اینچی QHD از نوع AMOLED برخوردر است و یک دوربین 12 مگاپیکسلی با سایز پیکسل‌های 1.55 میکرونی و قابلیت فیلم‌برداری 4K در بخش پشتی آن حضور دارد.

پروسسور این گوشی Snapdragon 820 بوده که با وجود آنکه زمزمه‌های حضور SD835 آن را به مدلی قدیمی‌تر بدل ساخته اما حضور آن در یک گوشی لاکچری بسیار اتفاق نادر و جالبی محسوب می‌شود. حافظه داخلی ورتو Constellation برابر 128 گیگابایت با امکان ارتقا بوده و 4 گیگابایت رم دارد. باتری دستگاه نیز در سطح مطلوبی قرار دارد و با ظرفیت 3,220mAh در حد برترین‌های این کلاس قرار می‌‌گیرد. پورت USB دستگاه از نوع USB Type-C بوده و قابلیت ارتباطی NFC نیز در آن دیده می‌شود. اندروید 6.0.1 آخرین شباهت Constellation با گوشی‌های اندرویدی فعلی را تشکیل می‌‌دهد.

در سمت مشخصات لاکچری دستگاه باید به پوشش 140 قیرات کریستال ضد خش یاقوت نسل ششم و بدنه ساخته شده با دست در انگلستان از جنس آلومینیوم آنودیزه شده و چرم طبیعی ایتالیایی اشاره کرد. سرویس 24 ساعته همیشگی Vertu در Constellation نیز حضور دارد و این مدل نیز به بزرگ‌ترین سرویس جهانی وای‌فای موسوم به iPass دسترسی دارد. این گوشی از اواسط فوریه در دسترس قرار می‌گیرد اما شرکت سازنده هنوز به قیمت آن اشاره‌ای نکرده است البته با مشخصات و قابلیت‌های این مدل نباید به هیچ عنوان انتظار رقم پایینی را برای آن داشت.

منبع

ارسال یک پاسخ