iPhone SE جدید تا قبل از عید معرفی می‌شود

0
2696
iPhone SE جدید تا قبل از عید معرفی می‌شود

معرفی iPhone SE نزدیک به یک سال و نیم پیش در فروردین سال گذشته به وقوع پیوست. این گوشی 4 اینچی که ظاهر آیفون 5s و قلب آیفون 6s را در درون خود داشت عملا تنها در برخی بازارها موفق بود و با قیمت نسبتا کمتر در بازارهای نوظهور توجه بیشتری را به خود جلب کرد. با ارائه نسل هفتم آیفون و زمزمه‌های ارائه قریب‌الوقوع آیفون 8 کمتر کسی آپدیت مجدد این گوشی را باور دارد اما امروز خبرهایی منتشر شده که طبق آن ظاهرا باید منتظر iPhone SE جدید باشیم. تنها آپدیتی که چندی پیش برای این گوشی ارائه شد ارائه آیفون SE جدید 32 و 128 گیگابایتی بود که البته هیچ تغییر دیگری در مشخصات داخلی این گوشی اعمال نکرد. طبق اطلاعات منابع خبری، iPhone SE جدید تا قبل از سه‌ماهه اول سال 2018 یعنی تا قبل از عید امسال ارائه می‌شود و تغییرات مشخصی نسبت نسل قبلی ارائه می‌کند.

iPhone SE جدید تا قبل از عید معرفی می‌شود

طبق اطلاعات تأیید نشده آیفون SE نسل بعدی همچنان رده قیمتی پایین‌تر و اختلاف خود با آیفون‌های بزرگ‌تر هم‌رده‌ را حفظ کرده و با چیپ‌ست Apple A10 آیفون 7 به بازار اارئه می‌شود. صفحه‌نمایش دستگاه شاید بزرگ‌تر شده و بین 4 تا 4.2 اینچ خواهد بود. حافظه داخلی مثل جدیدترین آپدیت نسل فعلی، 32 یا 128 گیگابایت است و به صورت پیش‌فرض نیز با iOS 11 به بازار ارائه می‌شود. باتری دستگاه از ظرفیت 1,624mAh فعلی اندکی قدرتمندتر شده و به ظرفیت 1,700mAh می‌رسد. نکته جالب اینکه این گوشی در هند و توسط کارخانه تایوانی Wistron ساخته می‌شود که از چند ماه پیش ساخت نسل فعلی آیفون SE را نیز بر عهده دارد. طبق این گزارش بدین‌ترتیب هند اولین بازاری خواهد بود که این دیوایس در آن ارائه می‌شود و سایر کشور پس از آن، این گوشی را دریافت می‌کنند.

طبیعتا هنوز راهی برای تأیید مستقل خبرهایی از این دست وجود ندارد و انتظار برای تأیید یا رد آنها تنها کاری ست که در این لحظه می‌توان انجام داد.

منبع

ارسال یک پاسخ