Bixby 2 رسما معرفی شد: قلب تپنده سامسونگ در خانه هوشمند

0
2138
Bixby 2 رسما معرفی شد قلب تپنده سامسونگ در خانه هوشمند

سامسونگ در آخرین روز اسفند ماه سال گذشته دستیار هوشمند Bixby را حتی پیش از معرفی گلکسی S8 و +S8 به عنوان اولین گوشی‌های دارای این قابلیت به معرض نمایش گذاشت. بیکسبی و دکمه آن در طی این چند ماه چندان موفق نبودند و پس از آنکه مشخص شد که وظیفه دکمه بیکسبی را می‌توان تغییر داد سامسونگ این قابلیت را بلاک کرد و از چندی پیش نیز صحبت‌ها در مورد بیکسبی 2 بر سر زبان‌ها افتاد. Bixby 2 همانطور که پیش‌بینی می‌شد روز گذشته در حریان اجلاس توسعه‌دهنده‌گان نرم‌افزاری سامسونگ در شهر سان‌فراسیسکوی آمریکا به صورت رسمی معرفی شد. Bixby 2 از این پس به  عنوان بک هاب کنترلی برای اکو سیستم دیوایس‌های شما عمل کرده و همانند آلکسای آمازون و گوگل Assistant امکان کنترل لوازم خانگی هوشمند درون منزل را خواهد داشت.

Bixby 2 رسما معرفی شد قلب تپنده سامسونگ در خانه هوشمند

سامسونگ اعلام کرده است که کیت توسعه نرم‌افزاری بیکسبی 2 را از امروز در اختیار توسعه‌دهنده‌گان قرار می‌دهد و بدین‌ترتیب می‌توان انتظار داشت که در آینده نزدیک کارکردهای تازه‌ای برای این دستیار هوشمند در اختیار کاربران قرار بگیرد. نکته جالب‌تر اینکه طبق اعلام سامسونگ، Bixby 2 از این پس روی تمامی تلویزیون‌های این برند که در آمریکا و کره‌جنوبی عرضه می‌شود قرار می‌گیرد که با توجه به محبوبیت این کالا، مطمئنا از این پس تعداد بیشتری از کاربران با Bixby آشنا خواهند شد.

با اینکه بکسبی اینک از 200 زبان دنیا پشتیبانی می‌کند اما حتی نسخه دوم نیز راه آسانی را پیش روی خود ندارد و با حضور رقبای سرسختی مثل آلکسا، Siri، گوگل Assistant و کورتانا، شرایط برای ترقی آسان Bixby چندان فراهم نیست.

منبع

ارسال یک پاسخ