بالاحره تصویر گلکسی اصلی S8 واقعی منتشر شد؟ (آپدیت: خیر!!)

0
2453
بالاحره تصویر اصلی گلکسی S8 واقعی منتشر شد؟

تصویر گلکسی S8 پیش از این به صورت رندرهای کامپیوتری و یک بار نیز تصویر این گوشی به صورت خاموش به نمایش گذاشته شد. در نهایت چندی پیش آنچه تصاویر رسمی این گوشی نامیده می‌شد در دسترس قرار گرفت. با وجود این موارد تصویر اصلی گلکسی S8 هیچگاه به صورت واقعی و در قالب یک گوشی روشن حقیقی تا به امروز دیده نشده بود که این مورد نیز به لطف تصویر جدید ارائه شده اینک ظاهرا برطرف شده است.

در آنچه که تصویر اصلی گلکسی S8 خوانده شده و امروز منتشر شد یک دستگاه روشن در حال اجرای اپلیکیشن شبکه اجتماعی چینی Weibo‌ دیده می‌شود که طبق تمامی اطلاعات پیشین دارای یک صفحه‌نمایش خمیده به گوشه‌ها بوده و در حاشیه بسیار باریک زیر صفحه‌نمایش نیز از دکمه هوم استفاده نشده است. جک 3.5 میلیمتری هدست در پایین درکنار پورت USB Type-C دیده می‌شود و یک اسپیکر نیز در کنار آنها به چشم می‌خورد. برخی منابع در صحت این تصویر اصلی گلکسی S8 با توجه به برخی موارد مشهود در عکس ابراز تردید کرده و این تصویر را نیز واقعی قلمداد نکرده‌اند.

بالاحره تصویر اصلی گلکسی S8 واقعی منتشر شد؟

طبق آنچه تا به امروز از S8 می‌دانیم این گوشی با دو صفحه‌‌نمایش 5.8 و 6.22 اینچی به بازار ارائه شده و نسخه آمریکایی نیز طبق انتظار از Snapdragon 835 بهره می‌برد. 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی همراه با رزولوشن عجیب 1440×2960 پیکسلی صفحه‌نمایش که حتی از صفحه‌نمایش 5.7 انیچی G6 نیز بالاتر است برخی از مشخصات این گوشی را تشکیل می‌دهند.

آپدیت : ظاهرا تصویر بالا حاصل ذوق یک فتوشاپ‌کار حرفه‌ای بوده و هنوز تصویری واقعی با صفحه‌نمایش روشن از گلکسی S8 در دست نیست.

منبع

ارسال یک پاسخ