تغییرات جدید در اپلیکیشن اسپاتیفای – پخش آهنگ از حافظه

0
1771
تغییرات جدید در اپلیکیشن اسپاتیفای – پخش آهنگ از حافظه

اپلیکیشن اسپاتیفای برای اندروید معمولا به اندازه هم‌تای آن در سیستم‌عامل iOS پیشرفته و پر و پیمان نبوده و با اینکه در آپدیت‌های اخیر این فاصله تا حدود زیادی کمتر شده اما هنوز تمرکز اصلی این مجموعه ظاهرا روی ارائه آپدیت‌های بیشتر و بهتر برای iOS قرار گرفته است به تازگی اما گزینه و بهبودهای تازه‌ای نیز در نسخه اندروید اپلیکیشن اسپاتیفای دیده می‌شود که شرایط استفاده از این برنامه محبوب را برای کاربران این سیستم‌عامل نیز بهتر می‌نماید.

تغییرات جدید در اپلیکیشن اسپاتیفای – پخش آهنگ از حافظه

در همین راستا وب‌سایت Android Central به تازگی طبق یک بررسی کامل روی فایل APK‌ آخرین نسخه از اپلیکیشن اسپاتیفای به تغییرات جدید و البته هنوز منتشر نشده‌ای در این برنامه اشاره کرده که احتمالا در آینده در دسترس کاربران این سیستم‌عامل قرار می‌گیرد. طبق اطلاعات این منبع مهم‌ترین ویژگی افزوده شده به نسخه بعدی Spotify به امکان Play کردن فایل‌های حاضر در حافظه داخلی باز می‌گردد. اسکرین‌شات‌های ارائه شده در این زمینه به این موضوع اشاره دارند که در اسپاتیفای آینده در بخش تنظیمات به کاربران، اجازه افزودن آهنگ‌های حاضر در حافظه داخلی به بخش Library برنامه داده می‌شود. بخش Your Library برنامه نیز در این نسخه جدید یک طراحی تازه مجهز به Tabهای مختلف خواهد داشت.

نسخه بعدی اسپاتیفای برای کاربران علاقه‌مند به پادکست نیز جالب توجه خواهد بود چرا که در این ورژن، گزینه‌ای برای فیلتر کردن نتایج جست‌وجو، ذخیره کردن برخی اپیزودهای پادکست برای گوش دادن در آینده و صفحه‌ای تغییر شکل یافته که پیدا کردن اپیزودهای جدید یک پادکست را آسان‌تر می‌کند، ارائه می‌شود.

تغییرات جدید در اپلیکیشن اسپاتیفای – پخش آهنگ از حافظه

هنوز مشخص نیست که این نسخه جدید از اپلیکیشن اسپاتیفای چه زمانی در دسترس کاربران نهائی قرار می‌گیرد.

منبع

ارسال یک پاسخ