با سایت‌ساز پوپش به راحتی سایت، بلاگ و فروشگاه اینترنتی خود را راه‌اندازی کنید

9
6593
سایت ساز پوپش

حتما تا به امروز با مشکلات ساخت یک سایت جدید روبرو شده‌اید؛ ساخت و برپایی یک سایت نه‌‌تنها به سلیقه طراحان در انتخاب مناسب‌ترین قالب و جانمایی قسمت‌های مختلف در آن وابسته است بلکه موارد کاملا حرفه‌ای‌تری همچون اجرای کد نویسی از یک سو و چگونگی ارتقا در آینده از سوی دیگر در آن مطرح است. اگر می‌‌خواهید یک سایت شخصی یا سایتی حرفه‌ای برای نمایش آثار هنری، معرفی خدماتی خاص به مشتریان و به معرض نمایش گذاشتن محصولات مرتبط با کسب و کار ایجاد کنید یک سایت ‌ساز مطمئن با پشتیبانی کامل از زبان فارسی بهترین و کارآمدترین گزینه در این زمینه به حساب می‌آید. سایت‌ساز پوپش پیشنهاد ما به شما برای ساخت آسان یک وب‌سایت مدرن است.


سایت‌ساز پوپش طراحی سایت را به تجربه‌ایی بسیار سریع‌تر و آسان‌تر تبدیل کرده و دیگر نیازی نیست با کدهای پیچیده دست و پنجه نرم کنید و یا با وجود صرف هزینه بسیار برای طراحی و برنامه نویسی ، روزها منتظر راه‌اندازی سایت خود باشید. ساخت سایت و ساخت فروشگاه اینترنتی در سایت ‌ساز پوپش تنها در چند دقیقه امکان پذیر است و شما می‌توانید محتوا و تصاویر خود را با بازدید کنندگان ، مخاطبان و مشتریان خود به اشتراک بگذارید. فقط کافی‌ست یکی از قالب‌های آماده را انتخاب و یا طراحی قالب دلخواه خود را با ویرایشگر قالب پیشرفته پوپش انجام دهید.

سایت‌ساز - سایت ساز پوپش

سایت ‌ساز پوپش اولین نرم‌افزار آنلاین ایرانی برای ساخت سایت و ساخت فروشگاه اینترنتی به روش Drag & Drop است که شما را قادر می‌سازد تا سایت خود را به صورت آنلاین در پنجره مرورگر طراحی کنید. با ویژگی Drag & Drop شما می توانید بدون داشتن هیچ دانش برنامه نویسی، متن، تصاویر و ویدیو …. را در هر قسمتی از صفحات سایت خود قرار دهید.

سایت ساز پوپش

سایت‌های ساخته شده با سایت ساز پوپش با دامنه اختصاصی دلخواه شما و به همراه یک دامنه IR رایگان راه‌اندازی می‌شود .

سایت ساز پوپش

چطور با پوپش سایت بسازم؟
یکی از بسته‌ها را متناسب با امکانات مورد نیاز خود انتخاب کرده و سفارش دهید، بلافاصله بعد از پرداخت هزینه ، سایت شما ساخته می‌شود و اطلاعات ورود به پنل مدیریت به ایمیل شما ارسال می شود. پس از آن می توانید یکی از قالب‌ها را انتخاب و آن را ویرایش نمایید و اطلاعات خود را در آن قرار داده و آن را منتشر نمایید .

برخی از امکانات سایت ساز پوپش :

سایت ساز
فروشگاه ساز
بلاگ ساز
ویرایشگر قالب پیشرفته Drag & Drop
سایت دامنه اختصاصی
فضای میزبانی
ایمیل اختصاصی
پنل پیامک اختصاصی به همراه شماره اختصاصی پیامک
تمامی ماژول‌های درگاه پرداخت بانکی
نصب و راه‌اندازی رایگان
پشتیبانی سایت‌ها در طول فعالیت سایت
و امکانات فراوان دیگر
ساخت سایت – طراحی سایت – سایت سازبلاگ ساز

فروشگاه سازساخت فروشگاه اینترنتی

9 دیدگاه

ارسال یک پاسخ