شیائومی Mi Home Projector Lite یک پروژکتور ارزان با HDR10

0
2410
شیائومی Mi Home Projector Lite یک پروژکتور ارزان با HDR10

با وجود پیشرفت‌های بزرگ در زمینه ساخت تلویزیون‌، هنوز ویدئو پروژکتورها از محبوبیت بسیار بالائی در بین کاربران برخوردار بوده و بسیاری از شرکت‌ها هر ساله‌، نمونه‌های متعدد و پیشرفته‌ای را به این کلاس عرضه می‌کنند. برای نمونه اطلاعاتی در مورد پروژکتور 4K شرکت LG که در نمایشگاه CES امسال رونمائی می‌شود منتشر شد که امکان انتقال تصویر به پرده در فاصله 2 سانتی‌متری را ارائه می‌کند. شرکت Xiaomi نیز یکی از سازندگان ارزان‌قیمت این رده به حساب می‌آید که برای نمونه، تابستان سال گذشته یک پروژکتور لیزری اندرویدی را با امکان کارکرد از فاصله تنها 5 سانتی‌متری از پرده ارائه نمود. این شرکت امروز از Mi Home Projector Lite پروژکتور جدید این شرکت رونمائی کرده که در حال حاضر در پلتفرم تجمیع سرمایه‌ای Mijia با قیمت 2,199 یوان (نزدیک به 320 دلار آمریکا) عرضه شده است. این البته قیمت نهائی Mi Home نبوده و در زمان عرضه آن به بازار، قیمت به 2,499 یوان یعنی نزدیک به 364 دلار افزایش پیدا خواهد کرد.

شیائومی Mi Home Projector Lite یک پروژکتور ارزان با HDR10

Mi Home را باید در دسته پروژکتورهای کامپکت با فاصله زیاد از پرده (long-throw projector) طبقه‌بندی کرد که به همین علت اختلاف قیمت مشخصی نیز با نمونه‌های با امکان ارائه تصویر از فاصله نزدیک با پرده یا short-throw دارد. این پروژکتور 1.3 کیلوگرمی قادر به انتقال تصویری با وضوح 1080p روی پرده‌ای به اندازه 40 تا 200 اینچ را با نسبت 1.2:1 دارد و روشنانی آن نیز 500 در واحد ANSI Lumen اعلام شده است. عمر لامپ LED این پروزکتور 30 هزار ساعت است و از پخش تصاویر با کیفیت HDR10 نیز پشتیبانی می‌کند.

پروژکتور می هوم Projector Lite شیائومی همچنین دارای اسپیکر داخلی با پشتیبانی از Dolby Atmos و DTS بوده و قابلیت Mi TV و کنترل دستگاه با صدا نیز برای آن در نظر گرفته شده است. این دستگاه دارای ورودی‌های AUX، USB و همچنین HDMI است و در حال حاضر تنها در رنگ سفید در چین به فروش می‌رسد.

منبع

ارسال یک پاسخ