این دو قاب گلکسی S8 جایگاه حسگر اثر انگشت را تایید کردند

0
2017
این دو قاب گلکسی S8 جایگاه حسگر اثر انگشت را تایید کردند

اطلاعات در مورد گلکسی S8 هرچند فاصله زیادی تا معرفی آن به بازار وجود دارد این روزها بسیار فراوان و به وفور یافت می‌شود: از تصویر تایید نشده تا تصویر رسمی، از کانسپت‌های رنگارنگ تا صفحه‌نمایش احتمالی و از نوع حافظه و سایز رم تا شکل ظاهری و اندازه‌های دقیق، اینک تقریبا همه چیز در مورد این گوشی و احتمالا برادر بزرگ‌تر آن مشخص شده است. یک نکته نسبتا جدید در مورد گلکسی S8 به انتقال حسگر اثر انگشت به بخش پشتی آن تعلق دارد که چندی پیش مشخص شد و امروز نیز از روی یک قاب گلکسی S8 واقعی که در دو سایز به نمایش گذاشته شده و یکی برای گوشی کوچک‌تر و دیگری برای گوشی بزرگ‌تر در نظر گرفته شده این موضوع تایید شده است.

این قاب گلکسی S8 همانطور که اشاره شد در دو سایز یکی برای S8 کوچک‌تر 5.7 اینچی و دیگیر برای S8 Plus‌ بزرگ‌تر 6.2 اینچی در نظر گرفته شده است. آنچه که این قاب گلکسی S8 را به حقیقت نزدیک می‌کند شباهت دریچه‌های در نظر گرفته شده برای دوربین است که با طرح پیشین که از لیکر معروف Evan Blass سرچشمه گرفته شده بود مطابقت دارد. البته برخی منابع نیز با مشاهده سایز کوچک دریچه در نظر گرفته شده برای سنسور اثر انگشت نسبت به اصالت این تصاویر ابراز تردید کرده‌‌اند.

این دو قاب گلکسی S8 جایگاه حسگر اثر انگشت را تایید کردند

آنچه تا به امروز از S8 و S8 Plus می‌دانیم دو گوشی با سایزهای 5.7 و 6.2 اینچی با وضوح صفحه‌نمایش 1440×2960 پیکسلی از نوع Super AMOLED، همراه با 4 یا 6 گیگابایت رم و حداکثر 128 گیگابایت حافظه داخلی با چیپ‌ست Snapdragon 835 برای بازار امریکا و احتمالا Exynos 8895 برای سایر بازارها است. دوربین تکی پشتی ظاهرا 12 مگاپیکسلی و دوربین بالای صفحه‌نمایش نیز ظاهرا 5 مگاپیکسلی است هرچند در این مورد با توجه به آپدیت صورت گرفته در تمامی رنج محصولات سامسونگ برای دوربین بالای صفحه‌نمایش ممکن است رزولوشن نهایی بالاتر از این مقدار باشد. پورت USB Type-C و باتری 3250mAh برای نسخه کوچک‌تر دیگر شایعات در مورد این گوشی را تکمیل می‌کنند.

منبع

ارسال یک پاسخ