لنوو Z6 Pro 5G آمد: نسل پنجم با بخش پشتی شفاف

0
1804
لنوو Z6 Pro 5G آمد: نسل پنجم با بخش پشتی شفاف

گوشی پرچمدار جذاب Lenovo Z6 Pro دو ماه پیش به صورت رسمی با چیپ‌ست Snapdragon 855 رونمایی شد؛ این گوشی چهار دوربین در بخش پشتی و قیمتی نسبتا مناسب در مقایسه با دیگر مدل‌های هم‌رده داشت و از این رو انتظار فروش مناسبی از آن در بازارهای هدف آن می‌رفت. شرکت لنوو امروز نسخه تازه‌ای را از مدل با نام Z6 Pro 5G معرفی کرده که همانطور که مشخص است همان مدل پیشین اما این بار با قابلیت اتصال به شبکه‌های 5G به حساب می‌آید. Z6 Pro 5G که در نمایشگاه MWC شانگهای به نمایش گذاشته شد برای اتصال به شبکه‌های نسل پنجم از مودم Snapdragon X50 کوالکام بهره می‌برد که به عنوان یک افزونه خارجی در کنار پروسسور Snapdragon 855 قرار می‌گیرد.

لنوو Z6 Pro 5G آمد: نسل پنجم با بخش پشتی شفاف

Z6 Pro 5G از لحاظ طراحی تفاوتی با Z6 Pro اصلی ندارد اما بخش پشتی آن این بار به صورت شفاف است،‌ البته هنوز مشخص نیست که این شفافیت واقعی بوده یا مثل دیگر تجربه‌ها،‌ در این زمینه مثل شیائومی Mi 8 Explorer تنها با یک برچسب زیر کاور شفاف این قسمت روبرو هستیم.

لنوو Z6 Pro 5G آمد: نسل پنجم با بخش پشتی شفاف

به عنوان یک یادآوری، Z6 Pro جدید درست همانند مدل عادی از یک صفحه‌نمایش 6.39 اینچی AMOLED با ناچ نیم‌دایره‌ای در بالا بهره می‌برد که در زیر لایه آن در پایین به سنسور اثر انگشت بر می‌خوریم. دوربین‌های بخش پشتی دستگاه شامل یک دوربین 16 مگاپیکسلی واید، یک دوربین 48 مگاپیکسلی اصلی با گشودگی دیافراگم f/1.8، یک دوربین 8 مگاپیکسلی تله‌فتو و یک دوربین 2 مگاپیکسلی می‌شوند و دوربین سلفی آن نیز 32 مگاپیکسلی‌ست. باتری 4,000mAh با شارژ سریع 27 واتی دیگر نکته قابل اشاره در مورد این گوشی‌ست.

در حالی‌که نسخه پایه Z6 Pro لنوو با قیمت 2,899 یوان (چیزی حوالی 430 دلار آمریکا) عرضه شد هنوز مشخص نیست که نسخه 5G دستگاه با چه قیمتی و چه زمانی به کدام بازار ارائه خواهد شد.

منبع

ارسال یک پاسخ