اولین ویدئوی واقعی از دومین موبایل تاشوی سامسونگ

0
1576

در روز 11 فوریه 2020 یعنی تنها 9 روز دیگر دومین موبایل تاشوی سامسونگ با نام گلکسی Z Flip به‌صورت رسمی رونمایی می‌شود پیش از این اطلاعاتی از این گوشی از جمله 12 مگاپیکسلی بودن دوربین اصلی آن و ارائه دستگاه با سیستم‌عامل Snapdragon 855 Plus منتشر شد و حالا ویدئوی تازه‌ای منتسب به این موبایل تاشوی سامسونگ نیز در دسترس قرار گرفته است. این گوشی برخلاف Galaxy Fold به جای تبدیل شدن از یک گوشی موبایل به تبلت، از وسط به دو نیم تقسیم شده و از این لحاظ به RAZR 2019 موتورولا شباهت دارد.

در همین رابطه لیکر معروف Ben Geskin، امروز ویدئوی چند ثانیه‌ای را از دومین موبایل تاشوی سامسونگ منتشر کرده که آن را در دنیای واقعی و در حال کار نشان می‌دهد. مکانیزم باز و بسته شدن Z Flip در این ویدئو به خوبی به نمایش گذاشته شده و همانند RAZR در اینجا با موبایل بزرگی روبرو می‌شویم که پس از بسته شدن به دیوایس کوچک‌تری تبدیل می‌شود. گرچه در این حالت نیز هنوز از لحاظ عرض، ابعاد چندان کوچکی در دسترس قرار نمی‌‌گیرد.

طبق اطلاعات به دست آمده، Z Flip از یک صفحه‌نمایش 6.7 اینچی با فناوری موسوم به Infinty Flex بهره می‌برد که با آنچه سامسونگ Ultra thin glass می‌نامد پوشیده شده است. بالای این صفحه‌نمایش یک دوربین پانچی سلفی جای دارد. در بخش خارجی دستگاه یک صفحه‌نمایش کوچک 1.06 اینچی AMOLED، برای نمایش نوتیفیکیشن‌ها، وضعیت آب و هوا، زمان و تاریخ و مواردی از این دست در نظر گرفته شده و دو دوربین 12 مگاپیکسلی نیز در همین بخش قرار دارند. پردازش در این مدل، احتمالا برای کاسته شدن از قیمت، از طریق SD865 انجام نشده و با کمک پروسسور قبلی کوالکام یعنی SD855 Plus صورت می‌پذیرد. باتری 3,300mAh، شارژر 15 واتی، پشتیبانی از شارژ وایرلس، اندروید 10 و رابط کاربری One UI 2.1 سایر مشخصات این مدل را تشکیل می‌دهند. در مورد قیمت این گوشی پیش از این به رقم 800 دلار اشاره شده بود که با این قیمت در مقایسه با RAZR موتورولا با قیمت 1500 دلار، رقم بسیار بهتری به حساب می‌آمد خبرهای جدید اما به رقم 1400 دلاری برای این گوشی اشاره دارند که در این صورت، رقابت را برای سامسونگ در مقابل رقیب آن مشکل خواهد کرد.

منبع

ارسال یک پاسخ