اولین فول‌اسکرین فنلاندی: تصویر و مشخصات Nokia 6 2018

0
2584
اولین فول‌اسکرین فنلاندی: تصویر و مشخصات Nokia 6 2018

یکی از مهم‌ترین اتفاقات دنیای موبایل در سال گذشته بازگشت نوکیا با گوشی‌های هیجان‌انگیزی بود که از پائین‌ترین سطح بازار و مدل‌هائی مثل نوکیا 2 تا سه‌گانه رده میانی نوکیا 3 و نوکیا ، نوکیا 6 و نوکیا 7 و بالاخره مدل پرچمدار نوکیا 8 گسترده شده بود. گوشی‌های با وجود مشخصات مناسب، کیفیت بالای ساخت و قیمت رقابتی، از لحاظ طراحی به خصوص در سطح بالای بازار در جایگاه پائین‌تری نسبت به رقبا قرار می‌گرفتند و به طور مشخص از طراحی فول‌اسکرین با صفحه‌نمایش‌های بدون حاشیه در آنها خبری نبود. این مورد نیز ظاهرا قرار است در آینده با ارائه Nokia 6 2018 که امروز تصاویر و اطلاعاتی از آن در سایت رگولاتوری چین،‌ TENAA منتشر شده، برطرف شود.

به تازگی اطلاعاتی در مورد Nokia 6 2018 با پروسسور Snapdragon 660 و حافظه رم 4 گیگابایتی منتشر شده بود که با وجود آنکه دومی توسط TENAA نیز تأیید شده اما اولی به یک درجه پائین‌تر تنزل پیدا کرده است. به گفته TENNA در این گوشی از پروسسور Snapdragon 630 استفاده شده و 4 گیگ رم و 32 گیگ حافظه داخلی دارد. صفحه‌نمایش طبق تصاویری که از آن در دسترس قرار گرفته است دارای حاشیه باریک در بالا و پائین بوده و از نسبت تصویر 18:9 و سایز احتمالا 6 اینچی برخوردار است. سنسور اثر انگشت گوشی در پشت دستگاه و در زیر مجموعه دوربین قرار دارد که ظاهر مدرن‌تری را به گوشی بخشیده است. ترکیب مجموعه دوربین تکی و فلش LED آن در پشت دستگاه نیز تغییری نسبت به گذشته نداشته است.

هنوز مشخص نیست که Nokia 6 2018 چه زمانی به بازار ارائه می‌شود اما با توجه به اینکه نسخه قبلی این گوشی یعنی نوکیا 6 در هفتم ژانویه 2017 معرفی شد انتظار داریم که این گوشی نیز در همین تاریخ یعنی کمتر از یک ماه دیگر به صورت رسمی معرفی شود.

منبع

ارسال یک پاسخ