دوربین پانوراما ، اسپورت‌بند و هدست بلوتوث هواوی آمد

0
2225
دوربین پانوراما ، اسپورت‌بند و هدست بلوتوث هواوی آمد

هواوی در طی هفته گذشته طیف وسیعی از گجت‌‌های مختلف را به صورت رسمی معرفی کرد از نوا 2 و نوا 2 پلاس با دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی تا تبلت‌های honor Play Tab 2 و دستبند هواوی Band A2 گرفته و از لپ‌تاپ‌های MateBook X و MateBook D و تبلت MateBooke E تا گوشی honor 6A ، این چند روز بسیار از هواوی شنیده‌ایم اما این شرکت در همینجا متوقف نشده و علاوه بر مواردی که اشاره شده در زمینه لوازم جانبی هم حرف‌های جدیدی را برای گفتن دارد. امروز هواوی از یک دوربین پانوراما ، یک دستبند ورزشی جدید و یک هدست بلوتوث رونمایی کرده است.

دوربین پانوراما جدید هواوی که ظاهرا به صورت رسمی Huawei Panoramic Camera نام دارد مشابه یک مکعب است که از دو دوربین 13 مگاپیکسلی در دو سمت خود بهره می‌برد و بدین‌ترتیب با ترکیب تصاویر آنها می‌تواند نمای پانورامای 360 درجه از منظره پیش رو به دست بدهد. این دوربین در یک انتهای خود یک پورت USB Type-C برخوردار است که با کمک آن می‌تواند به هر اسمارت‌فونی که USB آن از قابلیت OTG برخوردار است متصل شود. این دوربین از 9 تیر (30 ژوئن) با قیمتی در حدود 130 دلار به بازار چین عرضه می‌شود.

دوربین پانوراما ، اسپورت‌بند و هدست بلوتوث هواوی آمد

دومین لوازم جانبی که امروز از سوی هواوی عرضه شده، Huawei Sport Band نام دارد که از دستبندی که چند روز پیش این شرکت به نام Band A2 ارائه کرد چندان دور نیست و شباهت‌هایی را به آن نشان می‌دهد در این میان اما برخی تفاوت‌های مهم هم دیده می‌شود که وجود GPS و مقاومت در برابر نفوذ آب تا عمق 50 متری مهم‌ترین این تفاوت‌ها را تشکیل می‌‌دهند. این دستبند فعالیت‌های معمول اینگونه ابزارها در متصل شدن به گوشی و ثبت فعالیت کاربران را نیز طبیعتا انجام می‌دهد. سنسور ضربان قلب نیز در این دستبند حضور دارد و هواوی از دوام باتری 21 روزه آن با یک بار شارژ سخن گفته است. نسخه معمولی این دستبند با قیمت 44 دلار و نسخه دارای GPS با قیمت 57 دلار عرضه می‌شود. این دستبند از 23 تیر (14 جولای) عرضه می‌شود.

دوربین پانوراما ، اسپورت‌بند و هدست بلوتوث هواوی آمد

سومین و آخرین لوازم جانبی که هواوی امروز ارائه کرده یک هدست بلوتوث است که به سادگی Huawei Bluetooth Headset نامیده می‌شود و تنها نکته‌ای که در حال حاضر از آن می‌دانیم تجهیز آن به سنسور ضربان تشخیص قلب است.

منبع

ارسال یک پاسخ