فروش آیفون XS Max بسیار بهتر از آیفون XS

0
2196
فروش آیفون XS Max بسیار بهتر از آیفون XS

اپل فروش دو گوشی جدید آیفون XS و آیفون XS مکس را از جمعه گذشته آغاز کرد و این دو گوشی اولین آخر هفته خود را در بازار سپری کردند. حالا طبق خبرهای جدیدی که به نقل از تحلیل‌گر معروف دنیای آیفون، Ming-Chi Kuo منتشر شده، فروش آیفون XS Max بسیار بهتر از آیفون XS بوده و بسیاری از مشتریان، گوشی بزرگ‌تر اپل را به نسخه کوچک‌تر آن ترجیح داده‌اند. Min-Chi Kuo برتری فروش آیفون XS Max نسبت به آیفون XS را سه تا چهار برابر بیشتر تخمین زده است که این مقدار در صورت صحت از پیش‌بینی‌های قبلی و روال‌های معمول آیفون در سال‌های قبل کاملا فراتر می‌رود.

به گفته Kuo، بیشترین محبوبیت در این میان به نسخه 256 گیگابایتی تعلق دارد و نسخه 512 گیگابایتی نیز از همین حالا در وضعیت out of stock یا خالی شدن انبار قرار گرفته است. علت این کاهش موجودی را باید به شرکت عرضه‌کننده این حافظه‌های NAND یعنی سامسونگ داست که این ظرفیت‌های حافظه را برای اپل تولید می‌کند. Kuo در زمینه رنگ‌ها نیز آمار خود را ارائه کرده و طبق گفته‌های وی، در حال حاضر رنگ‌های خاکستری و طلائی پر فروش‌ترین مدل‌ها بوده‌اند و رنگ نقره‌ای یا سیلور در درجه بعدی قرار می‌گیرد.

فروش آیفون XS Max بسیار بهتر از آیفون XS

Kuo جدا از فروش آیفون XS Max و آیفون XS اطلاعاتی در مورد فروش اپل واچ سری 4 نیز ارائه کرده که طبق آن فروش بالاتر از جد انتظاری برای این اسمارت‌واچ ثبت شده و تولید آن با حداکثر ظرفیت ادامه دارد. پیش‌بینی‌ها حاکی از این است که اپل انتظارات خود از عرضه این ساعت را از 18 میلیون عدد به 19.5 میلیون عدد در سال 2018 افزایش داده و نگاه خوشبینانه‌ای به ادامه فروش این ساعت دارد.

منبع

ارسال یک پاسخ